9:18 PM

Roxana

Roxana este o fosta colega de apartament din Cluj, si o fata "nice". Si un model excelent din toate punctele de vedere. Ii place sa pozeze, ce mai. Si ii mai place/placea "ale ale handro". atat de mult incat vreo luna ne-a inebunit cu ea/el :)). Si eu ripostam de vizavi cu Dimmu Borgir, Burzum si alte alea (alea ale handro alehandro!!). Ce a iesit la sesiunea foto "pre-alehandriana" se poate vedea mai jos. Noi am ajuns la concluzia ca e naaaaaaiiiiiiisssss!!!




aaa, am zis cumva ca ii place de ale ale handro?



si de Fernando, ca era sa uit!



...de Roberto, nu prea...


...don col mai meim/don col mai neim...



...am na chor beib/am na chor beib...




...do ana chis/do ana taci...



alealehandro/alehandro/alealehandroalealehandro/alehandro/aleale/handro/ale/handro/alealehandro

0 comments:

Post a Comment

Search This Blog